Știm deja care este cea mai importantă resursă a noastră, nu-i așa? Exact, timpul. Mai ales când este vorba despre coletele pe care le trimitem celor dragi. Cu toții ne dorim ca pachetele noastre pregătite cu drag și sârguință, să ajungă în cea mai bună formă la destinație și în timp util. Cu toate acestea, trebuie să fim realiști și să avem în vedere câteva aspecte.
Managementul timpului se reduce, în esență, la managerierea activităților. Când vorbim despre managementul timpului ne referim, în fapt, la planificarea, organizarea și controlul desfășurării activităților într-o perioada limitată de timp. Dar ce facem atunci când rânduiala de acasă nu se pupă cu cea din târg?
În mod normal, timpul de livrare al pachetelor noastre pe ruta România – Anglia este de 3-5 zile lucrătoare – vezi ruta de livrare , dar de ce altceva mai trebuie să ținem cont?
- Probleme care pot apărea pe traseu
Accidente rutiere
Accidentele rutiere pot fi un real impediment în timpul de parcurgere a unui traseu. Accidentele se întâmplă să încetinească sau chiar să blocheze avansarea în trafic până la 4-5 ore, fapt pentru care trebuie luate în considerare atunci cand trimitem pachete pe o rută lungă. Șoseaua e plină de surprize, așa că trebuie să fim vigilenți și răbdători cu cei care au probleme. ?
Lucrări la drum
Știm deja că lucrările?️ la drum sunt nesfârșite. Din fericire, cei care se ocupă cu astfel de lucrări, au grijă să fluidizeze traficul pe cât posibil. Cu toate acestea, în zonele cu lucrări va trebui să avem o viteză mai mică decât în mod normal, așa că acest lucru e posibil să ne mai încetinească puțin. În condiții de acest fel, e nevoie să ne păstrăm calmul și să avansăm încet, pentru a ne asigura că drumul este accesibil și liber la circulație.
Defecțiuni tehnice
Din România până în Anglia, drumul e lung și plin de peripeții. Înainte de a pleca în cursă, fiecare mașină e verificată și doar pe urmă i se dă acordul să se pună în mișcare. Cu toate acestea, defecțiunile tehnice pot apărea în orice moment. Ne dorim ca fiecare cursă să fie una de succes, pachetele să ajungă repede și în siguranță la destinație, tocmai de aceea, dacă e nevoie, ne luăm timp în plus pe traseu pentru posibilele reparații ale mașinii. Siguranța șoferilor și a pachetelor este pe primul loc pentru noi, așa că nu putem să facem nici excepție în acest sens. Cum spune englezu’ “better safe than sorry”. ?
Dacă tot am amintit de siguranță, trebuie să mai avem în vedere faptul că șoferii sunt oameni. Asta înseamnă ca au nevoie de odihnă la un drum atât de lung și de extra grijă dacă se întămplă să apară vreo problemă de sănătate. Nu putem exclude nici o posibilă afecțiune sau problemă de sănătate care se poate instala, așa că trebuie să arătăm compasiune în astfel de momente. În acest serviciu, șoferii sunt oamenii noștri de nădejde pe care îi respectăm și le înțelegem efortul la fiecare cursă parcursă. ?
Furtună pe mare la trecerea cu feribotul
După cum probabil știți deja, avem de făcut și un drum cu feribotul ca să ajungem la ușile voastre și să vă livrăm pachetele în stare perfectă. Ei bine, nu întotdeauna acest drum este unul ușor. Nu putem controla vremea și nici fenomenele naturale care au loc ocazional, așa că posibile întârzieri pot apărea din incidente precum furtună pe mare? la trecerea cu feribotul pe care ne aflăm și noi. Acest lucru nu îl putem prevedea și nici ocoli, ce putem face este să fim răbdători și să anunțăm că vom avea întârziere, dacă este cazul.
- Pachetul nu e gata de expediere
După cum ați observat deja, sunt multiple cauze pentru care este posibil să nu ajungem la destinație în ziua sau la ora promisă inițial. Cum ne puteți ajuta?
Au fost multe cazuri în care pachetul nu a fost gata de expediere în momentul în care curierul a ajuns la ușa expeditorului. Este important ca șoferul să nu fie nevoit să aștepte în plus pentru pregătirea coletului, deoarece timpul estimat de el pentru ridicarea pachetului e foarte probabil să se decaleze în acest fel. Pentru a evita acest lucru, vă încurajăm să aveți coletul bine împachetat împrealabil și dacă nu știți cum, aruncați un ochi pe articolul Cum împachetăm corect un colet pentru expediere pentru a vă ușura munca. Totodată, nu uitați că pachetul trebuie să conțină obligatoriu eticheta cu datele clare ale expeditorului, lucru pe care puteți să îl faceți cu ușurință cu ajutorul Generatorului de etichete
Respectând aceste principii, ne veți fi de folos în demersul nostru de a transporta pachetele spre destinație repede și în siguranță. ?
Ca să concluzionăm, ce trebuie să reținem din toate cele meționate?
✔️să fim empatici și înțelegători
✔️să avem răbdare
✔️vom fi anunțați de către șofer dacă există întârzieri
Acestea fiind spuse, vă mulțumim pentru înțelegere, răbdare, compasiune și încredere! ?